My heart is cryiN

ی مدتی بود ک ب دلایلی می خواستم آدرس این خونه رو عوض کنم.. فقط وسواسی ک همیشه سر اسم هرچیز دارم خیلی معطلم کرد..

امروز بالاخره انتخاب کردم..

متاسف م اگنِ جان م. متاسفم. یه حماقت باعث شد مجبور ب این کار شم. مجبور ب ترک آدرسی ک عاشقش شدم.. متاسفم ک بدترین ما ری نای دنیا صاحبت بود.

نمی دونم کسی هم بوده ک اینجا بیشتر از یکبار گذرش افتاده باشه و من نشناسم یا نه.. این بازدیدها رو همیشه ناخودآگاه ربط دادم ب اون هایی ک از قبل خودم آدرس رو دادم و یه دوره ای ک کامنتا باز بود، با هم تو ی ارتباط متقابل بودیم. بعد در بسته شد و پشت در موندند ک باز متاسفم.. ب هرحال، خواستم بگم اگه کسی اومد و وقتی گذروند ازش ممنونم و قدردان.. و عذرمی خوام.

شما آنناون پلژرز من بودید و هستید..

دوباره بعد مدت ها کامنت رو باز گذاشتم اما دیگه بعید می دونم کسی واکنشی نشون بده:)


مارینآ..

جان مارینا..

برات آدرس رو فرستادم..
کاش می تونستم به همه ی اونهایی که منت ب سرم می گذاشتند و میومدن آدرس رو بدم..

یاد بلاگفا افتادم..
بلاگفایی ک.............

..

هیچ چیز قابل مقایسه با درد بلاگفا نیست.. 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان